שאלות נפוצות

שירות לקוחות

כן, בהשגחת הרבנות הראשית גבעתיים

במידה והסחורה לא לטעמכם ( למרות שזה לא יכול לקרות:-) ניתן לפנות לשירות לקוחות ותקבלו מוצרים חלופיים בהקדם האפשרי

החנות והמוצרים נמצאים תחת הקפדה קשוחה של טריות וניקיון המקום,

 

בתקופת הקורונה צוות העובדים שומר על הנחיות משרד הבריאות ועובד עם כפפות ומסיכה.

המענה הטלפוני מהשעה 8:00-18:00

פיננסי

 

התשלום מאובטח ונמצא תחת בדיקה של חברות האשראי ועומד בכל התקנים הנדרשים

 

ניתן לשלם בכרטיס אשראי.

מייד לאחר ביצוע ההזמנה נשלחת קבלה עם פירוט ההזמנה והסכום הוא משוערך לפני שקילה ורק לאחר ביצוע השקילה יחוייב האשראי בהתאם להזמנה

 

עד שעה מרגע ביצוע ההזמנה ניתן לבצע שינויים דרך המוקד של השירות לקוחות

משלוחים

 

 

המשלוח שלנו מהיר טרי ואיכותי מגיע מהיום להיום עד 4 שעות מרגע ההזמנה

לעת עתה אזורי החלוקה שלנו הינם: תל אביב, גבעתיים ורמת גן.

עד 200 ש”ח – עלות משלוח 20 ש”ח 
מעל 200 ש”ח – משלוח חינם

 

לא. ניתן לבקש להשאיר את הסחורה מחוץ לדלת

 

ניתן לבצע הזמנה ולקבל ביום העסקים הקרוב למועד ההזמנה

סל קניות